Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Ljumsten - 16 januari 2014 07:50



Något som ändå är bra i allt elände som jag skrivit om nu är att jag snart skall gå en kurs om adhd. Det skall vara 8 kurstillfällen och jag känner mig mycket motiverad och öppen för nytt. Känns väldigt spännande och jag vill gärna dela med mig lite av kursens innehåll. 
(Om man får?) Kanske ska kolla upp det innan jag säger något.
Men hur som helst, känns de väldigt kul och intressant. Man lär sig säkert mycket om sig själv, men även om andra. Det är aldrig fel att fylla på informationsbanken. Just det, jag måste ju köpa kursmaterialet....Hm, får hinna med det sen då.

Kram från Mig!

Av Ljumsten - 16 januari 2014 07:41

Jag har ett litet problem. Jag har ett youtube-konto som jag vill radera. Det är bara det att jag inte kan komma in på mitt konto för att jag dels inte kommer ihåg lösenordet, men det kan man ju återställa OM man har en fungerande email adress vilket jag inte har. Den är blockerad av någon besynnlerlig anledning. Hur gör man då? För man har väl rätt att radera ett konto som man äger om man inte vill ha något publicerat längre? 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


För dig som vill läsa lite om hur det är att leva med ADHD och andra äventyr vid sidan av ett sånt liv. Lämna gärna en kommentar om du tyckte om det du läste :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards